semestertripp

Denna helgen ska min fru Marie, jag och våra flickor ta oss en liten semestertripp. Marie har stängt träningslokalen och själv har jag semester från mitt jobb. Vi ska åka till Göteborg och stanna från torsdag till söndag. Liseberg är ju naturligtvis ett måste och sen finns det ju annat att besöka som till exempel Universeum och andra museeum. Flickorna ser verkligen fram emot detta, då det blir första gången de är på liseberg. Jag var där en gång när jag var yngre och fast man velat åka tillbaka, har det liksom aldrig blivit av. Träningen får ligga på hyllan dessa dagar, har vi sagt, fast några situps och pushups kan man ju ändå göra på morgonkvisten, innan man äter frukost. Ibland känns det som att träningen är en drog som jag inte kan klara mig utan, men träning är ju åtminstone nyttigt. lise

Kommentera

